Followers

Wednesday, October 21, 2009

Exora Emas

Baju ini kepunyaan saya sendiri, sebenarnya ini bukanlaa baju baru, baju lama dan ada disulam manik labuci yang simple ( biasalaa tukang jahit manik baju mesti tak glam sebab tak sempat nak jahit manik labuci kat baju sendiri )

Bila tengok baju customer meriah gan manik labuci teringin pulak saya, jadi pada bulan syawal yang lepas saya menjahit baju sendiri saja ( untuk customer saya cuma menjahit dibahagian tangan saja, yg berat2 semua lepas raya )...tapi biasa laa bila baju sendiri punya laa lama menjahit, tak siap2.

Setelah manik lama dibuka dan ini laa hasil nya....dapat jugak saya memakainya untuk menghadiri majlis terbuka.

Ini sehelai lagi baju saya yang dijahit manik labuci baru setelah yang lama dibuka.

No comments:

Post a Comment

Membership BFC