Followers

Wednesday, April 8, 2009

Juraian Qaseh


Dibahagian leher & tangan....layan......


Dibahagian tangan


Sebenarnya warna bajunya hijau seperti diatas, tapi atas masalah teknikal jadiklaa warna seperti diatas & dibawah...kita layan jer.


Sulaman labuci dan benang...tak pernah buat sulaman benang tapi atas tunjuk ajar cikgu Nora dan buku RJ.

Saya namakan rekaan saya "JURAIAN QASEH" sebelum ni rekaan saya tak pernah ada nama, tapi bila tengok kengkawan canggih2 bagi nama kat rekaan mereka, teringin gak bagi nama. Disini saya uploadkan baju rekaan saya untuk pertandingan ari tu, walaupun tak menang tapi puas hati dapat menyertai para2 beaders yang lain... Tapi kalau tengok rekaan para2 beaders tak tahu nak tepuk apa dahi, kepala, pipi semua nyer tepuk..... canggih2 masing2 punya baju...rasa diri kerdil sangat
...hihihi..

No comments:

Post a Comment

Membership BFC